یزدفردا " اولین جلسه کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستاد سیمرغ شهرستان تفت صبح امروز درمحل فرمانداری برگزار گردید.

 مهندس هدائی معاون فرماندار شهرستان تفت در این جلسه به رمز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره ونقش بی بدیل روحانیت وبویژه حضرت امام خمینی (ره) را ستود.

وی در ادامه به دستاوردهای نظام در ابعاد مختلف اشاره وبرگزاری انتخابات در هرسال را یکی از بزرگترین این دستاوردها عنوان نمود. هدائی مقاومت کشور در برابر تهدیدات مختلف خارج وداخل کشور ، 8سال جنگ تحمیلی وضربات منافقین را یادآور شده ودستاوردهای 30ساله نظام در بخشهای مختلف کشور به ویژه کارهای اصلی وزیرسازی بسیار خوب عنوان داشت.

معاون فرماندار تفت تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) ، تسخیر لانه جاسوسی ، تعیین روزی به نام روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، بازسازی کشور بعد از جنگ تحمیلی به دست مهندسان ایرانی ، دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته ای به دست متخصصان ایرانی وتولید 95درصد دارو درکشور را از دیگر دستاوردهای نظام عنوان وبر اطلاع رسانی مناسب آنها به مردم تاکید نمود.

 احمدیان مسئول کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستاد سیمرغ شهرستان تفت نیز در این جلسه پوشش خبری واطلاع رسانی مناسب از این دستاوردها وآگاه سازی مردم از خدمات ارزنده دولت را با ابتکارات وابزارهای نوین خواستار شده واز اعضای کمیته خواست تا با توجه به سال نوآوری وشکوفایی برنامه های جذاب ومتنوعی را ارائه نمایند.

 برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 30ساله انقلاب در شهرستان ، برگزاری نمایشگاه کتاب انقلاب ، برگزاری جشنواره کودک وانقلاب ، ارسال کارت تبریک به افراد 30ساله ، اهدا هدیه به افرادی که روح الله نام دارند در مراسم جشن های شهرستان ، تجلیل از خانواده های معظم شاهد وایثارگر ، فراخوان جمع آوری آثار مختلف فرهنگی هنری با موضوع انقلاب ، اعزام روحانیون به مناطق مختلف شهرستان در جهت تبیین اهداف نظام وانقلاب وخدمات انجام شده وپیام انقلاب را از جمله برنامه دهای این کمیته در شهرستان تفت برشمرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا